Mira Rara Official



Dislike my blog ?
click HERE

Friends !
Notis !
online user
visitors

Official !
Our
Fall in ♥. Awesome !



Memories !



Chit Chat !


Famouse !
Boyfriend ni Betol-betol 'Main-main' aje ?


548796_451191151620292_1685752044_n_large

Korang wajib baca artical nieh if korang nak tahu sama ada dia serious suka korang or just main-main jea ! Takut nanti korang jugak yang susah. Lagi parah lagi if korang dah tangkap 'cintan' habis kat bf tu. So, before terjerumus ke dalam harapan yang tak berapa pasti, lagi baik kenali dulu gaya dia menambat hati korang.

 Jual Mahal, OK !
Kalau dia nak ajak korang date, jangan terus cakap 'ok'. Kenalah play hard to get sikit. Bagilah alasan yang logik sikit, example ada kerja rumah yang harus disiapkan or ada komitmen dengan family. Kalau dia still mencuba or ala-ala tak paham bahasa, memang sah dia tak mudah mengalah. So, apa yang ditunggu-tunggu? Keluarlah date dengan dia.

 See No Touch
Masa keluar date dengan dia, jangan bagi dia pegang tangan korang. Seboleh-bolehnya , rule nieh patut dipraktikkan sekurang-kurangnya sebanyak 3 kali sesi date korang. Ini untuk melihat sama ada dia respect kat korang or just nak ambil kesempatan dengan korang.

 No Movies Please !
Bile keluar bersama-sama ke shopping mall, kalau boleh jangan keluar tengok wayang bersama. Sebaiknya bawak dia ke tempat dimana korang boleh buat aktiviti bersama seperti di beads shop @ arts and crafts shop . Sekurang-kurangnya, dengan aktiviti sebegini, korang dapat lihat how open si dia dengan benda-benda baru.

 Boleh Saya Bayar ?
Masa keluar date dengan dia, cuba offer untuk bayar semasa makan bersama. kalau reaksinya hanya ok aje, tuh 1 tanda yang -ve kerana dia seolah-olah mengambil kesempatan terhadap korang dan tak bersifat gentleman langsung !

 Date Me, Date My Friends
Sebelum keluar dengan dia, bagitahu kepadanya yang koranf akan bawak seorang kawan untuk menemani. If dia seorang lelaki yang baik, sudah tentu dia akan berkata 'ok'. Malahan dia pasti akan pastikan kawan korang pun turut sama have a good time

 Open Up
Semasa date, sebaiknya jangan asyik cerita pasal diri korang jea. Pastikan dia pown berpeluang untuk bercakap jugak. Bagi dia kesempatan untuk bercerita tentang dirinya dan jugak familinya. Kebayakan lelaki tak suka cerita pasal latar belakang mereka. Tapi if dia bersikap terbuka terhadap latar belakangnya pada korang, itu petanda yang baik untuk perhubungan korang dan dia!

Labels: