Mira Rara Official



Dislike my blog ?
click HERE

Friends !
Notis !
online user
visitors

Official !
Our
Fall in ♥. Awesome !



Memories !



Chit Chat !


Famouse !
My sweetie miss you


From Klang..otw to Ipoh..first think in my mind is my sweet heart at home..miss you so much !...2 hour hav wait until sampai umah..sblom smpai uma tue singgah kjap at perhentian sungai perak..makan r apew ag..yg aq x slesanya byk sgt mat rempit at sana..usha cam xpuas aty ja..hakhakhak..aq wat bodo ja but abg aq r yg jeling ja at mat2 tue..huhuhu..pastue aq lak cepat2 makan n mnx sgt cepat smpat uma..rinduu sgt at dye !..bile smpai uma jew tanpa agkat barang at bonet kete terus melulu masok uma..n belok ke kanan..owh my lovly place bedroom ! mis u all..my study table ! my big bear ! my mini mirror! miss you all !! 2 weeks aq tinggal an korang !!..but is ok..1 weeks nie aq xkan kua bilik aq nie..aq akan bersame korang 14 days 24 hour n 0 minute..!